هدایت گستر

ساخت وبلاگ

امروزه شرکت های بسیار زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه فروش عمده لامپ فعالیت می کنند. همانطور که می دانید، یکی از پر مصرف ترین قطعات و وسایل الکتریکی که در تمامی محیط ها حتی ساختمان های متروکه مورد استفاده قرار می گیرد، لامپ است. لامپ های دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام مناسب یک محیط هستند. لامپ ها نقش بسزایی را در زندگی روزمره ما ایفا می کنند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل در زندگی روزمره از تنها وسیله ای که نمی توان فاکتور گرفت، لامپ است.

متاسفانه در روز های اخیر قیمت لامپ با افزایش چندین برابری مواجه بوده است و این امر سبب کاهش توان مردم برای خرید این محصول الکتریکی پر کاربرد گشته است. البته ناگفته نماند که لامپ های قدیمی و رشته ای نسبت به لامپ های جدید کم مصرف از قیمت بسیار ناچیزی برخوردار هستند. اما این امر بدان معنی نیست که استفاده از لامپ های جدید و کم مصرف را کنار بگذاریم و به فکر استفاده از لامپ های رشته ای پر مصرف باشیم. 

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 48 تاريخ : چهارشنبه 29 شهريور 1402 ساعت: 21:15

بسیاری از لامپ ها انرژی زیادی مصرف می کنند و بعد از مدت زمان کوتاهی دیگر قابل استفاده نیستند و باید آنها را تعویض کرد. اما لامپ های کم مصرف امروزه جایگاه ویژه ای در بین سایر لامپ ها پیدا کرده است و جایگزین لامپ های پر مصرف شده است. این نوع از لامپ ها انرژی و برق بسیار کمتری را به نسبت سایر لامپ ها مصرف می کنند و عمر طولانی تری دارند و دیگر نیاز نیست که شما عزیزان نگران سوختن و از کار افتادن این لامپ ها بعد از گذشت مدت زمان کمی باشید.

 لامپ های کم مصرف بزرگ روشنایی زیادی دارند و قادر هستند به تنهایی اماکنی با مساحت های بزرگ را روشن کنند‌. به همین دلیل در بسیاری از اداره ها، شرکت ها و مراکز تجاری و خرید از لامپ های کم مصرف بزرگ استفاده می کنند زیرا نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می شود، بلکه از لحاظ قیمت هم بسیار به صرفه و مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های لامپ های کم مصرف این است که می توان زمان های طولانی از آن استفاده کرد. کیفیت و مناسب بودن قیمت لامپ کم مصرف بزرگ مهم ترین دلیل پر فروش بودن این لامپ ها در بازار هستند.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 52 تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1402 ساعت: 15:07

لامپ های هالوژن چشمی همانند دیگر سیستم روشنایی ها، دارای انواع مختلفی هستند. قطر برش استاندارد لامپ های هالوژن چشمی به صورت استاندارد 5 سانتی متر است ولی متخصصان می توانند به سفارش مشتریان، قطر آن ها را تغییر و قیمت را افزایش دهند. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ هالوژن چشمی از اهمیت بسزایی برخوردار است، نوع ساختار است. به طور کلی ساختار این نوع لامپ به دو صورت توکار و روکار است که البته نوع اول نسبت به دوم کمی ارزان تر است. البته فراموش نکنید که نوع ماژور، نوع لنز و طور عمر متریال نیز نقش بسزایی را در قیمت لامپ های هالوژن چشمی ایفا می کنند.

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت لامپ هالوژن چشمی، می توان به نوع فرم روکار اشاره کرد. فرم لامپ های هالوژن چشمی به صورت تمام آلومینیوم، نیم آلومینیوم، آهن و پلاستیک است که گران ترین آن ها آلومینیوم تمام است. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، هالوژن های چشمی از مزایای فراوانی برخوردار هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ هالوژن چشمی حتما از وبسایت یا فروشگاه های معتبر استفاده کنید.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : قیمت هالوژن, خرید لامپ هالوژن, نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 45 تاريخ : جمعه 24 شهريور 1402 ساعت: 23:44

لامپ های اس ام دی SMD شاخه ای، همان لامپ های ال ای دی متری هستند، که در بسیاری از نور پردازی ها از این نوع لامپ ها استفاده می شود. بر روی نوار آلومینیومی لامپ های ال ای دی شاخه ای، تعدادی از ال ای دی smd قرار گرفته اند که سبب می شوند استحکام آنها افزایش یابد و تبادل حرارتی مناسب با محیط به وجود بیاید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوع لامپ بالا بودن تعداد رنگ و داشتن طول عمر طولانی نسبت به لامپ های شلنگی نیز است. بالا بودن طول عمر این لامپ به دلیل با کیفیت بودن چیپ های SMD و ساختار مناسب تبادل حرارتی است که باعث می شود در دکوراسیون های داخلی و نور پردازی فضاهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. البته که این لامپ ها به دلیل نداشتن محافظ، ضد آب نیستند و از آن ها نمی شود در مکان های مرطوب و فضای باز استفاده کرد.

هدایت گستر...
ما را در سایت هدایت گستر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هدایت گستر hedayatgostar بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 20 شهريور 1402 ساعت: 23:00